Whatsapp dan Resimleri Orjinal Boyutta Gönderme



Whatsapp dan Resimleri Orjinal Boyutta Gönderme



Merhaba aslında bu yazıyı bir çok müşterime ayrı ayrı anlatmak yerine sadece link atmak için yazıyorum. Malumunuz işim gereği sürekli fotoğraflar ile çalışmam gerekiyor ve müşterilerimin çoğu sürekli elinin altında diye resimleri bana whatsapptan gönderiyorlar. Fakat bildiğiniz üzere whatsapp resim gönderimi sırasında resim boyutlarını küçültüyor ve daha ufak bir dosya olarak gönderiyor. Tabi bu benim için çok büyük sıkıntı olmakta. Whatsapp üzerinden gelen küçük resimler üzerinde photoshop yapsam dahi istediğim sonuçlarını alamıyorum. 

Bu yüzden kullanıcılarıma ve müşterilerime sürekli olarak. Resimleri whatsapp dan resimleri orjinal boyutta göndermesini söylüyorum. Ama bir bakıyorum ki gene resimler normal bir şekilde gönderilmiş. Aslında bunu bilinçli yada kolayına geldiği için değil bir çok whatsapp kullanıcısnın bunu bilmediğini farkettim. Bunun için her kullanıcıya ayrı ayrıda anlatmak yerine bu sayfa altında nasıl yapılacağını anlatayım soran oldumuda linke tıkla bak demek için elimin altında bulunmasını sağlamış oldu. Aslında whatsappdan resimleri orjinal boyutta göndermek çok basit.

Whatsapp dan Resimleri Orjianl Boyutta Gönderme 

  1. İlk olarak resim göndereceğiniz kişinin penceresi açıkken. Ekrandaki ATAÇ resmine tıklıyoruz.



  2. Daha sonra açılan ekrandan Belge seçeneğini seçeceksiniz.



  3. Bu kısımda telefonunuz özelliğine ve içeriğine göre dosya dolaşım uygulaması açılacak bu kısımda fotoğraf klasörünüze gittiğinizde resimlere ulaşabilirsiniz.
     
Buradan artık istediğiniz resmi şeçerek whatsapp üzerinden orjinal boyutta resim göndermiş olursunuz. Ayrıca böyle göndermenin bir avantajı daha var. Gönderdiğiniz resim karşı tarafın galerisinde gözükmeyecektir. 

Diğer Whatsapp İpuçlarına buradan bakabilirsiniz.

0/Adet Yorum

Yorumlarımız yönetici kontrolünden geçmektedir. Bu yüzden reklam içerikli yada ahlaka aykırı yorumlar silinecektir.

Daha yeni Daha eski