Windows 10 için Restore Windows Photo Viewer

Restore Windows Photo Viewer to Windows 10

Windows 10 için Restore Windows Photo Viewer

Bu program benim için can kurtaran durumunda oldu. Şöyle ki Windows 10 kullanan biri olarak ne yazık ki yeni fotoğraf göstericisini beğenmedim. hatta nedense bana çok hantal ve yavaş geldi. Bende windows 7 alıştığım resim göstericisine geri dönmek istedim. Bir çok yöntem denedim fakat bir türlü eski resim gösteriyi aktif edememiştim. Fakat son anda bu ufak uygulamaya denk geldim. Programın adı Restore Windows Photo Viewer gerçekten çok işime yaradı. İhtiyacımız olan tüm gerekli düzenlemeleri program otomatik gerçekleştirdi. 



Restore Windows Photo Viewer Kurulum

Uygulama kurulumu gerçekten basit verdiğim linkten dosyayı indirdikten sonra atasoyhk şifresi ile zipten çıkarın ve kurulumu gerçekleştirin sonra karşınıza resimdeki gibi bir ekran çıkacak. orada uzantıları seçtikten sonra önce 1 seçin ki tüm kullanıcıları etkilesin diğerini seçerseniz sadece sizin kullanıcınızda etkili olur. Sonraki aşamada 2 seçeneğe tıklayın gerekli ayarlar yapılsın. En son 3 tıklayın ve çıkış diyin. Hayırlı olsun artık windows 10 nunuz da eski resim görüntüleyiciyi kullanabilirsiniz. 

Artık windows 10 işletim sisteminizde windows fotoğraf görüntüleyicisini kurmuş oldunuz. Böylece windowsun kendi can sıkıcı ve zaman zaman çalışmayan resim göstericisi yerine windows fotoğraf görüntüleyicisi sorunsuz kullanabilirsiniz. Benim gibi windosunda windows fotoğraf görüntüleyicisi olmayanlar sorun çözen bir yazılım. 

Bazı resimlerde eğer çıkmaz ise resmin uzerine sağ tıklayın ve birlikte aç değip oradan açılan programdan windows fotoğraf görüntüleyicisini seçiniz. 



Dosya şifresi : Atasoyhk


Dosya şifresi : Atasoyhk


SORULARINIZ Yorum kısmında sorabilirsiniz. Kısa sürece cevaplanacaktır.

0/Adet Yorum

Yorumlarımız yönetici kontrolünden geçmektedir. Bu yüzden reklam içerikli yada ahlaka aykırı yorumlar silinecektir.

Daha yeni Daha eski