GTA SanAndreas Türkçe

GTA SanAndreas Türkçe indir 1

Merhaba uzun yıllar olmuştu bu oyunu oynamayalı geçenlerde bir müşterim bilgisayarının format sonrası mutlaka GTA SanAndreas ( GTA 3 ) kurmamı istedi. Bende biraz araştırma sonrası eski arşivimde dosyayı buldum. Açıkçası çokta sevindim yıllar olmuştu GTA SanAndreas oynamayalı.  bende müşterimin talebini yerine getirdikten sonra bir daha bitirmek üzere bilgisayarıma kurdum.

Tabi o zamanlar güçlü bir sistem istiyordu fakat güncel sistemlere göre sistemi zorlamayacak bir oyun ayrıca oyunun tükçe yamasını da yaptım ki rahat oynayayım diye GTA SanAndreas %100 türkçe yaması ile birlikte yazımızın sonunda linkten indire bilirsiniz.

TÜRKÇE GTA SANANDREAS KURULUMU

GTA SanAndreas Tükçe yaması ile kurulum ihtiyacı olmadan zipten çıkararak rahat bir şekilde oynayabilirsiniz. Böylece GTA SanAndreas kurulum yapmadan oynayabilirsiniz. Win 8 ve 10 için yönetici çalıştır deyip uyumlu modu açmanız gerekli ozaman sorun olmadan kullanabiliyorsunuz özellikle iki sistemde de denedim sorunsuz çalıştır.

GTA San Andreas Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimi

  • İşletim Sistemi: Windows XP / 7 / 8 / 10 (x32 veya x64)
  • İşlemci: Intel Core 2 Duo işlemci veya Eş değer AMD CPU
  • Bellek: 512 Mb
  • Ekran Kartı: 128 MB 16 renk 32bit
  • Ses Kartı: DirectX 9 Uyumlu
  • Depolama Alanı: 1 GB

Önerilen Sistem Gereksinimi

  • İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (x32 veya x64)
  • İşlemci: 2+ GHz İntel veya AMD
  • Bellek: 1 GB
  • Ekran Kartı: 512 MB 16 renk 32bit
  • Ses Kartı: DirectX 9 Uyumlu
  • Depolama Alanı: 1 GB
Şifre : Atasoyhk


Şifre : Atasoyhk

Sorularınızı yorum bölümüne sorarsanız hızlı bir şekilde yanıtlanacaktır. alert-info

0/Adet Yorum

Yorumlarımız yönetici kontrolünden geçmektedir. Bu yüzden reklam içerikli yada ahlaka aykırı yorumlar silinecektir.

Daha yeni Daha eski