Videolarınız İçin Ücretsiz Fon Müziği


Videolarınız İçin Ücretsiz Fon Müziği

Benim gibi eğitim videoları hazırlayan herkesin çok sık karşılaştığı sorun ücretsiz fon müziği bulmaktır.. Videolarınıza koyduğunuz müzik telif haklarına takıldığında youtube tarafından videonuz sessize alınır. Sizde tekrardan videonuzu düzenlemek ile uğraşır durursunuz.  Videoyu kaldırır, Videoya yeni fon müziği ekler, sonra tekrar youtuba yükler bir sürü sorunla uğraşırsınız. Bunun Önüne geçmek için en iyisi Fon Müziklerinizi ücretsiz olanlardan seçmenizdir. Böylece kolay kolay telif haklarına yakalanmazsınız ve gereksiz uğraşlar ile vakit kaybetmezsiniz.

Ben size bir kaç Ücretsiz Fon Müziği önerisinde bulunmak istiyorum.  Bunları yerine göre kesip biçip istediğiniz gibi videolarınızda, sunumlarınızda ve eğitim materyellerinizde kullanabilirsiniz. Ben bugüne kadar youtube yada farklı bir sosyal medyada sorun yaşamadım umarım sizde yaşamazsınız. 


Favori Ücretsiz Fon Müziğim 1

Favori Ücretsiz Fon Müziğim 2

Favori Ücretsiz Fon Müziğim 3

Favori Ücretsiz Fon Müziğim 4

Favori Ücretsiz Fon Müziğim 5

Bir yazının sonuna daha geldik. Verdiğim ücretsiz fon müziği linkleri ortalama 1 saatlik videolardır. Bu videolar üzerinde uygun ses düzenleme araçları ile kesip biçme ve düzenleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Sorularınızı yorum kısmında iletebilirsiniz. 

0/Adet Yorum

Yorumlarımız yönetici kontrolünden geçmektedir. Bu yüzden reklam içerikli yada ahlaka aykırı yorumlar silinecektir.

Daha yeni Daha eski